Odpowiednie pozycjonowanie firmy w wyszukiwarce internetowej to połowa sukcesu. Jeśli działasz na terenie Rybnika lub główna siedziba Twojej firmy znajduje się właśnie w Rybniku, to jesteśmy w stanie Ci pomóc odnieść sukces na rynku. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i oczywiście do współpracy!
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Występuje również pod skrótem SEO (ang. search engine optimalization – optymalizacja silników wyszukiwania). Opiera się na zapewnieniu firmie jak najwyższej pozycji na liście wyników wyszukiwania. Klient sięga przede wszystkim po linki na pierwszych miejscach, rzadko sprawdza te na dole. A Internet to jeden z głównych punktów styku z klientem. Właśnie dlatego tak ważne jest pozycjonowanie stron internetowych w Rybniku. Klienci wyszukują firmy przede wszystkim w Internecie. Co za tym idzie, jeśli nie znajdzie jej tam, to najpewniej nie znajdzie jej w ogóle. Marketing szeptany przynosi przeważnie marginalne efekty. A większość przedsiębiorców chce dużych, wymiernych efektów.
Analiza aktualnej sytuacji strony internetowej
Pozycjonowanie strony rozpoczniemy od przeprowadzenia audytu Twojej strony internetowej. Wnikliwie sprawdzimy, jakie frazy czy nagłówki zostały użyte. Następnie zarekomendujemy najlepsze rozwiązania. W swoich analizach stosujemy najnowsze wytyczne Google i staramy się dopasować strony Klientów do ich wymagań.
Optymalizacja strony internetowej
Czas trwania takich działań uzależniamy od ich skali i rozmiaru strony. Brak optymalizacji strony może oznaczać, że choćby klient na nią trafił, nie będzie w stanie się na niej odnaleźć. A przez to – nie skorzysta z usług. To z kolei oznacza straty w biznesie, a tych nikt przecież nie chce.
Pozycjonowanie wewnętrzne strony internetowej
Wyróżniamy dwa rodzaje wspomnianego działania. Pierwszym jest pozycjonowanie wewnętrzne. Jest to wszystko, co znajduje się na samej stronie, a co biorą pod uwagę algorytmy wyszukiwarki. Przykładem są słowa kluczowe – ich odpowiednie dobranie i rozmieszczenie w treściach natychmiastowo podwyższy pozycjonowanie strony internetowej. Wpływ na nie ma także wykorzystanie nagłówków czy linków wewnętrznych. Nie bez znaczenia jest także zastosowanie na stronie grafik w odpowiednich rozmiarach czy eliminacja linków, które nie działają lub są w inny sposób wadliwe.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej w Rybniku?
Cena uzależniona jest od wielu czynników, jednak w uproszczeniu można powiedzieć, że dolna granica to 300 złotych netto miesięcznie, zaś górna to 3000 złotych netto miesięcznie. Wśród czynników branych pod uwagę znajdują się:
- rodzaj pozycjonowania – jak wspomniano wyżej, są dwa rodzaje pozycjonowania strony internetowej. Zewnętrzne, oparte na umieszczaniu linków do strony poza nią (np. w mediach społecznościowych czy na forach dyskusyjnych) są przeważnie droższe i czasochłonne. Jednak większość klientów zadowala tańsze i szybsze pozycjonowanie wewnętrzne
- dobór fraz kluczowych – słowa, które mają wywołać Twoją stronę w wyszukiwarce internetowej. Na przykład “korepetycje Rybnik”, “szkoła języków obcych rybnik”
- działania konkurencji
Umowa na pozycjonowanie strony internetowej
Pozycjonowanie strony internetowej w Rybniku jest procesem złożonym i wieloetapowym. Dlatego minimalny okres współpracy z klientem wynosi trzy miesiące. Następnie jest przedłużany na okres roku. Możliwe jest wypowiedzenie umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Czy efekty pozycjonowanie strony internetowej są gwarantowane?
Niestety nikt nie jest w stanie zapewnić takiej gwarancji, a osoby twierdzące inaczej usiłują wprowadzić swoich klientów w błąd.
Przede wszystkim, algorytm Google nie jest całkowicie znany. Znane są wymagania dotyczące słów kluczowych, nagłówków, zastosowanych linków. Jednak nie znamy wszystkich zasad algorytmu nadającego miejsce na liście wyników. Dzieje się tak, ponieważ Google nie chce, by manipulowano miejscem w rankingu. Algorytm jest także często zmieniany, oczywiście bez dokładnego poinformowania, co zmieniono. Dla Klientów może oznaczać to chwilowe wahania w wynikach (w tym także okresowe wzrosty!), jednak żadna firma zajmująca się pozycjonowaniem stron internetowych nie potrafi przewidzieć zmian i odgadnąć ich natychmiast po wprowadzeniu.
Jak w takim razie zaufać?
Wobec powyższych informacji naturalne jest zwątpienie i nieufność. Z tego powodu w swoich działaniach kładę maksymalny nacisk na transparentność. Na bieżąco konsultuję z Klientem podejmowane działania, omawiam ich przyczyny i podaję prognozowane rezultaty pozycjonowania strony internetowej.